2014-12-05
3 грудня 2014 року на базі Переселенської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум «Система роботи педагога над темою самоосвіти» для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи Кагарлицького району.
«Кожен день, який ви не поповнили хоча б маленьким, але новим для вас шматком знання… вважайте безплідно і незворотно для себе загиблим»- словами видатного російського режисера Костянтина Станіславського розпочала свою доповідь-презентацію Владика Т.І., заступник директора з навчально-виховної роботи Переселенської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учасники семінару мали можливість ознайомитись із напрямами, формами і методами самоосвітньої діяльності педагога, а також із правилами, на яких повинна базуватись робота адміністрації школи щодо самоосвіти вчителів.
У сучасному освітньому просторі все більшої популярності набуває впровадження інноваційних освітніх технологій. Учням необхідно вміти нестандартно мислити, помічати найдрібніші деталі, логічно розробляти варіанти, бути впевненим у собі. Саме на це звертає увагу вчитель світової літератури Калієвська С.І., впроваджуючи у своїй педагогічній діяльності методи ейдетики: гру зі словами, метод парадоксальних перетворень, піктограми. Вчителька впевнена, що ейдетика „розмовляє” з дітьми цікавою, доступною, „їхньою” мовою. Нею залучаються всі аналізатори дитини при подачі нового матеріалу через добре знайомі дітям образи.
Наступне питання семінару - «Адаптація учнів 5 класу до навчання у школі ІІ ступеня» розкрила класний керівник Ходарева Т.В., яка ознайомила присутніх із методикою Яланської «Пишемо листа першій учительці», що є складовою процесу створення умов успішної адаптації п’ятикласників під час їх переходу до середньої ланки школи.
По закінченню семінару відбулася інструктивно-методична нарада за участю головного спеціаліста відділу освіти Кагарлицької РДА Саврасної М.І., завідуючої районним методичним кабінетом Дячук В.В. та методистів РМК.
Владика Т.І., заступник директора
з навчально-виховної роботи
Переселенської ЗОШ І-ІІІ ступенів